عدم وجود قيمت


يکي از رايج ترين مسائلي که کاربران و مشتريان زمان خريد و انتخاب محصول به آن دقت مي کنند ، قيمت کالا است. قيمت محصولات به کاربران امکان مقايسه مي دهد و تجربه ثابت کرده است که وجود قيمت در بسياري از کالا ها مي تواند به افزايش فروش سايت و افزايش تماس ها منجر شود.


2 » ايجاد احساس اعتماد


با توجه به اينکه در فروش اينترنتي مشتري با شما به طور مستقيم ارتباط برقرار نمي کند ، بايد المان هاي وب سايت شما احساس اعتماد و اطمينان را براي او ايجاد کند. يکي از اين المان ها وجود نماد اعتماد الکترونيکي است که هويت شما و کسب و کار شما را مشخص ميکند. همچنين ميتوانيد مرکز سئو با استفاده از سيستم چت انلاين پشتيباني و تعهد خود را به کاربران نشان دهيد.


3 » افزايش سرعت سايت


سرعت وب سايت تاثير بسياري بر سهولت کاربران و کسب رتبه در گوگل دارد که پيش از اين در مورد بهبود سرعت سايت مقاله هايي در بخش آموزش ارائه کرده بوديم و پيشنهاد مي کنيم آنها را از دست ندهيد ، سرعت وب سايت با توجه به سرعت نا مطلوب اينترنت کشورمان در رضايت کاربران و افزايش فروش تاثير ويژه اي دارد.


4 » نمايش در مرورگرهاي مختلف


نمايش صحيح وب سايت در مرورگرهاي مختلف بسيار مهم است و بايستي از آن اطمينان حاصل کنيد تا تمام مشتريان و کاربران وب سايت فروشگاهي شما را آنگونه که هست ببينند ، براي اين منظور مرورگرهاي رايج مانند گوگل کروم ،  مرورگر اپرا و موزيلا فاير فاکس  را چک کنيد و از طراح سايت خود بخواهيد که وب سايت را بدون هرگونه عيب و نقصي در اين مرورگرها به شما تحويل دهد.


ساير مرورگرها معمولا از سيستم همين مرورگرهاي معروف بهره مي گيرند و يا کاربران آنها بسيار اندک مي باشد .


5 » ايجاد اعتماد و امنيت


مبادله و هر گونه خريد و فروشي بر پايه ي اعتماد دوطرفه انجام مي شود و از آن جايي مشتريان شما و در برخي موارد محصول را نمي بينند بايد هر اقدامي را به عمل بياوريد تا اعتماد انها را بدست آوريد ، ايجاد حس اعتماد و امينت تاثير بسياري بر افزايش فروش سايت خواهد داشت …


براي اين افزايش اعتماد کاربران مي توانيد با دريافت مجوزهاي لازم مانند نماد اعتماد الکترونيکي و ثبت فروشگاه خود در ستاد ساماندهي و نمايش لوگوهاي مربوط به اين سازمان ها اعتماد مشتران خود را جلب کنيد .


همچنين پاسخگويي به نظرات کاربران ، بازاريابي محتوا و ساير خدمات پشتيباني بدون شک اعتماد مشتريان رابه دنبال خواهد داشت .


6 » کارايي سايت


شما به عنوان مدير وب سايت تمام تمام بخش هاي فروشگاه اينترنتي خود را مي شناسيد و کارايي آن را درک مي کنيد ، از شخصي که تا به حال وب سايت شما را نديده است بخواهيد که در آن ثبت نام ، و هدفي را در وب سايت دنبال کند و کارايي وب سايت را محک بزند . همچنين با اضافه کردن بخش نظر سنجي درباره سايت و بررسي دقيق آمار گوگل آناليتيک مي توانيد از نقاط ضعف و قوت کار خود آگاه شويد .


7 » پاسخگويي به نظرات و پشتيباني آنلاين


امکان ثبت نظر و پرسش و پاسخ در هر وب سايتي مي تواند به اعتماد کاربران و در نهايت فروش وب سايت بيفزايد !   به سوالات و ديدگاه هاي کاربران با دقت پاسخ داده و آنها را راهنمايي کنيد .


در فروشگاه هاي اينترنتي وجود بخش پشتيباني آنلاين جهت راهنمايي سريع و پاسخگويي به کاربران نيز در افزايش فروش وب سايت تاثير فوق العاده اي دارد.


8 » ثبت نام راحت و سريع


بخش ثبت نام وب سايت خود را هميشه تا حد امکان ساده نگه داريد و از درج فيلد هاي اضافي و حتي نيمه ضروري خودداري کنيد آنها را در بخش پروفايل شخصي کاربر درج نماييد تا در صورت ضرورت و نياز کابران را مجبور به پر کردن آنها کنيد ! کابران معمولا تمايلي به ثبت نام در وب سايت ها ندارند و ممکن است در زمان ثبت نام هنوز تصميم قطعي در مورد خريد از فروشگاه شما را نگرفته باشند .


9 » بازاريابي محتوا


بازاريابي محتوا به نوعي از بازاريابي اينترنتي مي گويند که به توليد و اشتراک گذاري محتوا و اطلاعات مفيد و مورد نياز مشتري مي پردازد و در اصل هنر ارتباط با مشتري است ؛ اين محتواي مفيد ميتواند باعث حفظ مشتري بيشتر ، بدست آوردن مشتريان جديد و افزايش فروش سايت شود و ممکن است در قالب ويدئو ، کتاب الکترونيک ، راهنما ، دستورالعمل ، مقاله ،تصاوير و … باشد.


در مورد بازاريابي محتوا پيش از مقاله اي ارائه کرديم که مطالعه آن اهميت و ضرورت آن را براي شما واضح و روشن مي کند


10 » نسخه واکنش گرا


امروزه کاربران اينترنت از بيشمار نمايشگر در ابعاد بزرگ و کوچک براي دستيابي به وب سايت ها استفاده ميکنند و در اين ميان کاربران موبايل و تبلت روز به روز در حال افزايش است. و مي توان گفت که حداقل 70% کاربران از طريق موبايل وب سايت شما را مشاهده مي کنند.


طراحي وب واکنش گرا طراحان وب را قادر مي سازد تا با پياده سازي وب سايت انعطاف پذير، نسبت به تغيير دستگاه کاربران واکنش دهد. جهت افزايش فروش سايت وفروشگاه اينترنتي شما نيز بايد از وبسايتي واکنشگرا برخوردار باشيد تا کاربران در تمام دستگاه ها و با هر نمايشگري به وب سايت شما به راحتي دسترسي داشته باشند. در نظر داشته باشيد که گوگل مديران وب سايت ها را به داشتن سايت هاي ريسپانسيو سفارش کرده است و استفاده از اين سيستم به بهبود سئو سايت و افزايش رتبه ي گوگل کمک ميکند.


منبع : https://markazeseo.com/increase-site-sales/


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Jessica انواع دوربین های مخفی و دستگاه ضبط و ارسال صدا، دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن و دستگاه ups (برق اضطراری) Misty 118فایل black bazan | بلک بازان Dan خرید و فروش تعمیر فلزیاب دانلود انواع کتاب های علوم غریبه وکمیاب کافه نون